piątek, 8 sierpnia 2014

Mama w Akcji




Mój Blog "Mama w akcji" powstał z potrzeby podzielenia się z innymi Mamami moimi prywatnymi doświadczeniami w zakresie wychowywania dziecka.

Ponieważ oprócz tego, że jestem początkującą Mamą Idy, jestem także pedagogiem, terapeutą dziecięcym i studentką psychologii nie będę sztucznie unikać swojej wiedzy i tam gdzie uznam to za ważne i potrzebne na pewno się na nią powołam.


Chciałam zaznaczyć, że w swoich postach nie zamierzam się mądrzyć, ponieważ zdaje sobie sprawę, iż każda Mama, jak i każde Dziecko jest inne, dlatego to co się świetnie sprawdza u Mnie niekoniecznie sprawdzi się u Was w domu. Jednak może moje rozwiązania zainspirują Was do waszych własnych unikatowych sposobów radzenia sobie z rodzicielską codziennością.


O różnicach chętnie będę rozmawiać, jednak, ponieważ żyję w pozytywnym duchu i w takim będę prowadziła ten blog proszę Ciebie gościu, aby Twoja krytyka dla moich poglądów była zawsze konstruktywna a umysł otwarty na inność. :)


"Mama w akcji" to w zamyśle:
  • miejsce relaksu i uśmiechu także tego z samego siebie
  • platforma wymiany doświadczeń wychowawczych i sposobów radzenia sobie z trudnościami
  • biblioteka wiedzy z zakresu terapii, psychologii, pedagogiki i rodzicielstwa bliskości
  • sposób na "odpowietrzenie" własnych spostrzeżeń i opinii dotyczących tematyki związanej z rodzicielstwem
Zapraszam Was zatem serdecznie do czytania, komentowania, pytania i inspirowania mnie do poruszania tematów dla Was ważnych.

Pozdrawiam ciepło,
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz